088-1169200, bereikbaar ma t/m vr 8:00-17:00 Dealer worden?
Klantenservice
Boerenwinkel.nl
Boerenwinkel.nl

Retour sturen van een pakket of ruilen?


Dat kan!

 

Is een pakket niet goed aangekomen (beschadigd), of klopt er iets anders niet. Dan heeft u bij ons uiteraard de gelegenheid om het te retourneren. Dit kunt u doen door uw pakket in te leveren bij een Boerenwinkel.nl Servicepunt (gratis) die u heeft aangegeven tijdens uw bestelling. Wilt u dat dit proces sneller verloopt dan kunt u ook het pakket zelf retour sturen naar ons (verzendkosten zijn voor u).

Weet u niet meer wie uw service / verkooppunt was dan kunt u een mail sturen met uw gegevens naar: info@boerenwinkel.nl

 

Door het PDF FORMULIER HIER te downloaden kunt u in een aantal eenvoudige stappen een retour zending in orde maken.

 

Voorwaarden om een pakket retour te sturen:

Uiteraard zijn er een aantal voorwaarden verbonden aan het feit dat u een pakket retour naar ons kunt sturen. Twijfelt u of uw pakket zal voldoen aan de onderstaande voorwaarden? Neem dan contact met ons op (info@boerenwinkel.nl - T: 088-1169200)

 

 

Uitgesloten van retour zending:

 

Geld terug:

 

Uitzondering:

 

Gelieve de retourzending met zorg te verpakken en zorg ervoor dat overbodige stickers verwijderd zijn van de doos.